We spreken Ben Hartman over zijn fietstrip. Hij doet de Santiago de Compostella op de fiets. Hij is letterlijk aan het fietsen als we bellen, hij moet eerst afstappen. We horen hoe hij het ervaart en hoe het is om dit onverwachts toch alleen te doen. Hij moet nog 350 kilometer en dat voelt alsof het eindpunt al in zicht is omdat hij er al 1500 kilometer op heeft zitten.
Ben Hartman fietst de Santiago de Compostella
0:00
/593
Gerelateerd
Wethouder Wilco van Klinken over het huishoudboekje van de gemeente Urk
De kadernota komt eraan, kortom welke plannen moeten worden uitgevoerd en hoeveel kosten brengt dat met zich mee. Wilco van
Lees meer
Lub van den Berg over zijn Alpe d'Huzes ervaring
Lub vertelt over zijn belevenissen tijdens zijn deelname aan Alpe d'HuZes. Om boven te komen moest hij 21
Lees meer
·
LoofEm
Meditatie Johannes van Slooten - 8 juni 2026
Meditatie van Johannes van Slooten over Jesaja 1:17.
Lees meer